Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

χορός

Δίνω βάση στα υστερόγραφά μου
είναι αυτά που δεν τολμούσα να ξεστομίσω επίσημα
Φοβάμαι τη πεζότητα γιατί είναι ρεαλιστική και βαδίζει πάντα μόνη
Θαύμασα το λυρισμό γιατί είναι οχετός και καβαλάει την έμπνευση εννέα μουσών
Με κέρδισε ο σουρεαλισμός γιατί είναι το κλειδί
Για τα νοητικά μου βαρετά κουτάκια.
Ξέρεις.Αυτά τα ωραιοποιημένα,πολυχρωμα κουτάκια που τόσο μισώ
μα τακτοποιώ με σύνεση στο μυαλό μου
Λες και εξοστρακιστεί κάτι απο το Χάος και δεν υπάρχει μέρος να φιλοξενηθεί
και δυστυχώς; είμαι φιλόξενος τύπος.
Στα όνειρά μου με πλησιάζουν θραυσματά του και μου ψυθιρίζουν
''Βάλε φωτιά'' και γυρίζω κοιτάω το τέλειο αρχείο μου και λέω
''μα τι θα απογίνουν όλα αυτά;'' ''τι θα με ορίζει;''
και τότε πάντα ξυπνώ.
Μία απο αυτές τις μέρες θα σταματήσω να κατασκευάζω κουτάκια θα το δεις.
Όλα θα αιωρούνται μαγικά και άναρχα σε ένα άεναο χορό στην μαγική πίστα του μυαλού μου.
Όπως θα έπρεπε να είναι.
Μεγάλο το τίμημα μα
η έλλειψη βαρύτητας,
και ο χορός
είναι αν μη τι άλλο
πολύ πιο δελεαστικά.
Υ.Γ. τα έγραψα όλα.

δορίαιχμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: